25 Ağustos 2011

100. Yazım

Evet evet, şaka maka tam olarak 100 konu paylaştım şu ana kadar.
Hep özgün ve popülerlik peşindeydim. Duyduğumu, gördüğümü, okuduğumu kendi dilimce aktarmaya çalıştım.
Çünkü bu benim günlüğüm. Benim yerim. Benim dünyam...
Uyuşuk bir hayalperestin, ay ışığında kurduğu bir dünya...

Şimdi ise bu kendimce özel olan 100.yazımda ne yazsam derdindeyim.

Neden kendime "uyuşuk hayalperest" dediğimin sırrını vereyim size.
Ben kendince, herkes kadar hayalleri olan biriyim. Hayallerim öyle sadece geleceğe dair değil. Kendimce yazdığım senaryolar olur. Onları hayata geçiririm. Dünya çapında popüler olurlar.

Normalde kurduğum hayallerin hakikaten hayal olduğunu bilirim. Ve cidden bir şeyi hayata geçirirken, üzerinde onu yapanakadar en az 10 kere düşünürüm. Düşünmeden yaptığım şeyler, genelde rutin işlerim sadece.
Bu kadar düşünerek yapınca bazen yavaş damgası yiyorsun.
Uyuşukluk da ordan geliyor... Çekingenlikten.

Çekingen bir hayalperest olmaz. Hiçbir hayalperest hayaller kurarken çekinmez ki kimseden...
Uyuşuk bir hayalperest ise kurduklarının peşinden gitmez... Sadece hayale dalar.

Son olarak 100. yazımı bitirirken, bugün eklediğim ankete cevabımı vereyim.
Adımın anlamı, Ay'ın çevresindeki Işık. Ay'ın Işığı...

Ay'ın ışığında uyuşuk hayalperest' in hayal dünyası.
Kocaman, aydınlık ve hayal dolu...


Teşekkürler !

2 yorum:

  1. Hayırlı olsun efenim. Ben bir yılda 102 konu girmişim (:

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Efenim. Sağolun. Sizler olmasaydınız bu günlere gelemezdim. [tam yıldız konuşması oldu. (: ]

    Ooo.. Bir yıl oldu demek. Tebrikler.

    YanıtlaSil