4 Ağustos 2011

Uçuk - Başımın ve Burnumun Belası

Akşamdan başlayan kaşıntısıyla kabusum oldu. Aslında biliyordum, kaşımamam gerekiyordu. Ama pc başında işlerim aksayınca sinirimi kaşınan burnumdan çıkardım bende.
Şu an ise kızarmış ve kabarmış vaziyette ne yazık ki...


Hala kıpır kıpır ve yanıyor.


Bu yaz günü grip olunca bu uçuk kaçılmaz oldu ne yazık ki. Çabuk geçti diyordum ama işte grip gitti, uçuk geldi. Ama inanın gribi tercih ederdim.


Uçuk çabuk geçmiyor. Yara oluyor. Oyyy... Oyyy...


Şu uçuklar hep aynı yerde çıkarlar. Virüs vücutta yerini bulur. Ve vücudun direnci düştüğü an ortaya çıkar.
Benimki tam yerini bulmuş. Burnumun sol iç kısmı. Dışa doğru hemde. Az daha kabarsa tek burun deliğim kalacak desem abartmış mı olurum acaba? Eh biraz.


Uçuk konusunda tecrübeli biri olarak söylemeliyim ki,
Uçuğu çıkacağını anladığınız an sakın ama sakın kaşımayın. Benim hatama düşmeyin.
Beslenmenize dikkat edin. Direnç düştü ya çıksın, yükselsin ki uçuğumuz çabuk geçsin.
Ve fazla uğraşmayın. Kendi haline bırakmaya çalışın. O sizi oyuna getirmeye, gıdıklamaya çalışır. Oyununa gelmeyin. Elinizi uçuktan uzak tutun.


Uçuk bulaşıcıdır. Elinizi sürüp, o elinizle başka yerinize dokunduğunuzda orda da çıkma ihtimali var. Unutmayın.


Uzun lafın kısası, bana geçmiş olsun. Size de uçuksuz günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder