9 Eylül 2011

İşte O An

O an gelir ki aaa... dersiniz.
O an hangi an mı? O sizin bileceğiniz birşey. Herkese göre değişir "o an" lar.

Benim bugün gözüme çarpan o an çok farklı. Dokuz rakamı üzerine kurulu.

Bugün günlerden Cuma. Aylardan Eylül. Yıl 2011.
Evet...
Lafı çok uzattım biliyorum. Aslında saatte önemli ama şuan için değil. "O an" için önemliydi.

Resmini çektim yayınlıyorum.


Bence iyi yakalanmış bir an.
Dokuzların gücü... (:

Keşke bunu 09.09.2009 da yakalasaydım.

Bilirsiniz böyle tarihler çok akılda kalıcı olduğundan ve özel olduğundan özellikle evlenecek çiftler bu gibi tarihleri özenle seçer oldular.
Geçen sene için 10.10.2010 tarihinde rekor sayıda nikah kıyılmış. Talep çok yani. Eminim hiçbir tarihi akıllarında tutamayan erkeklerinde işine geliyordur bu tarihler.

Bende mi seçsem böyle bir tarih ne yapsam. Bir de saatini denk getirdik mi tamamdır. (:
Tam tarih olur.


2 yorum:

  1. Bunu görünce benim de aklıma 20.02.2002 20:02 geldi. Bende bunu yakalamıştım. Hatta kolumdaki saate bakmıştım, yer olarak ise teyzemlerin eski evindeydik. (: Böyle günler, saatler unutulmuyor...

    Evlilik konusunda ise son 2 gün (11.11.11, 12.12.12) kaldı. Evlenmek isteyenler kaçırmasın, sonra pişman olurlar. Gerçi ben 19.05.20xx olmasını tercih ederim. (:

    YanıtlaSil
  2. Evet. Seninki çok güzel denk gelmiş. Kıskandım bak şimdi. (:

    A evet bak onu hiç düşünmemiştim ben. Az kalmış.
    Senin dediğin tarihin manası ne diye soracaktım ama, az önce çaktım olayı. Sıfırı atınca aradan. (:

    Yarın 11 Eylül. Bir arkadaşımda evleniyor. Oda eminim unutmaz tarihi. Kendi de söylüyordu zati.

    YanıtlaSil