6 Eylül 2011

Mevsimlerden Sonbahar

Oyyy... Benim canımıniçi okuyucularım sizi bensiz bıraktım nicedir. (Adımda uyuşuk olabilir ama ben bir hayalperestim neticede. ) Eylül ayı geldi geleli pek yazamıyorum. Sanmayın suçu bu ayda arıyorum. Sadece şuan o aydayız ya ondan. Malum bayramdı. Ve bizim düğün işleri.
Aman merak etmeyin ben evlenmiyorum. (:
Abimiz evleniyor.

Ve açıkcası itiraf ediyorum ki akşamları yazma isteğimi arıyorum ama bulamıyorum nedense...
Kaçıp gidiyor. Nerelere gidiyorsa artık. Bi bulursam var yaa...
İşyerinde de o yoğunlukta bir geliyor pir geliyor ki sormayın.
Ayarsız. Kime çekmişse artık.

Gündemi de pek takip edemiyorum. Ne olmuş ne bitmiş pek bilgim yok.

Ama televizyonların yeni sezonu başladı.
Diziler kaldıkları yerden devam demeye dün akşamdan başladılar.
Mesela Arka Sokaklar dizisi.
Gözüme takılan bir husus var. Hüsnü Çoban'ın en küçük çocuğu Haydar Berk'i hiç göremedim ben. Bi büyüğü olan kızı değişmiş. Çenesi açılmış. Haydar uçmuş...
Eski ekip yine bir arada. Bu sezon biter herhalde artık.

Cnbc-e nin yeni sezonu da haftaya başlıyor. Hadi hayırlısı.
....

Hava durumu spikerleri derler ya hava nasıl olursa olsun, sizin havanız güzel olsun.
Artık sonbahardayız. Doğanın mevsimi sonbahar olsun, yeter ki bizim mevsim hep bahar olsun.
Bunun için;
Gülümseyin... (:

5 yorum:

  1. Tekrardan hoşgeldiniz efenim. Abiniz için hayırlı olsun, darısı bekarların başına diyelim. (:

    Arka Sokaklar'daki küçük kız zaten hiç konuşmuyordu. Bugüne kadar konuştuklarını toplasak sanırım 10 dakika anca eder. Zeynep'in dönmesine de şaşırmadım açıkcası. Geçtiğimiz 2 sezonda Murat & Zeynep yerine gelen Sinan & Elif geldi. Ancak onların fazla sevilmemesi üzerine Murat & Zeynep'i diziye dahil etmek istediler. Murat'ın yeni bir projesi olmadığı için geldi. Ama Zeynep'in "Canan" dizisinde oynayacak olması nedeniyle kadroda yer alması mümkün olmadı. Bir sezon sonunda Canan'ın tutulmaması, Arka Sokaklar'a geri dönüşü ile sonuçlandı. Ve şu an da mutlu ve mesut devam ediyorlar. Dizinin yeni sezon kadrosunu bilmiyorum ama Sinan & Elif'in çıkacağını düşünüyorum.

    Nasıl yorum ama... Gelin efenim senaryo yazalım (:

    YanıtlaSil
  2. Bu arada CNBC-e'de yeni sezonda Game of Thrones'un 1. sezonu yayınlanacak. Zaten ikinci sezonu taaa 2012 İlkbaharında... Bu diziyi tavsiye ederim efenim. Güzel dizidir. Denk gelebilirsem tekrardan izleyeceğim bakalım. (:

    NOT: Peşpeşe iki yorum için kusura bakmazsınız inşallah efenim.

    YanıtlaSil
  3. Aman Efenim ne kusuru. Yazın istediğiniz kadar.

    Biraz açtım yine arayı. Hastalık falan.
    Neyse konuya geçeyim.

    Gerçekte de Murat ve Zeynep'in boşandığını okumuştum nette. Ama başında ismi nasıl yazıyordu göremedim. Canan dizisininde setleri aksattığı için kovulduğunu okudumdu. Çocuğu rahatsızlaşmış bir ara ondan. Acımamış yapımcı. Herkes İnanoğlu değil.
    Herşeyi geçtim bir çocuğu nasıl puff diye yok ettiler anlamadım. Bakalım diğer bölümlerde ne olacak.
    Elif öldü zati bu arada. Sinan hala kadroda ama. Murat ve zeynep aşkına üçüncüyü ekleme yolundalar. Melek Zeynep'in varlığından, Zeynepde Meleğin varlığından rahatsız durumda.

    Bakarım tabi Efenim. Beğenirsem izlerim.

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun efenim.

    Ooo çok fena bir "spoiler" yedim. Elif ne ara, niye ölmüştü ? O kadar tekrarını izledim ama bu bölüme hiç denk gelemedim.

    Melek'i zaten hatırlarsan başta Mesut için düşündüler. Ama ne olduysa vazgeçip Murat'a yönlendirdiler. Ben demiştim bunu böyle yapıyorlar, yarın bir gün Zeynep gelince ne yapacaklar diye. Tabi kendi kendime...

    Önümüzdeki bölüme biraz bakıyım da bilgi sahibi oluyum. Ne de olsa izlemezsen tekrarına mecbur bakıyorsun. (:

    YanıtlaSil
  5. Sağolun EFenim.

    Ooo.. Ooo.. Elif geçen sezon finalinde öldü. Kendi istemiş ayrılmayı.

    Evet. Kimi dizide iki kere izle tadından yenmiyor. (:

    YanıtlaSil