8 Ekim 2011

Yıldız Masalı

Bir yıldız masalı...
Aslında ilk bakışta rockçı Kaya (Gökhan Özen)'nın yıldızlık hikayesi gibi ama değil. Yani benim anladığım değil. Dizi hakkında hiçbiryerde birşey okumadım. Sadece izlediğim kadarıyla kendimce yazıyorum.
Dizide bir sıcaklık var.
Çoğu dizide olduğu gibi entrika, kan, dövüş yada öldüresi öfke yok mesela.
Üç uçuk kızın birgün şöhret olma hayali var. Üçü de birbirinden farklı. Hele biri bonus kafa. Ama peruk olduğu bariz ortada.
Abi korkusu var. Ama öyle ağa dizilerindeki korku değil. Bildik bir korku.
Ağlak bir asistan var. Gözündeki o gözlükler eminim ki ileride şayet devam ederse çıkacaktır.
Sinir bir sevgili var yine. Kafasını otla yemekle bozmuş. Ama Kaya'nın ablası bu akşamki bölümde iyi laf geçirdi.
Ablamız ile Kaya'nın prodüktörünün arasındaki aşk ise ani ortaya çıkışıyla  şaşırttı yani.



Yıldız Masalı, TNT'de cumartesi akşamı saat 20.de.
Keyifle izlenecek bir dizi. Şahsen ben keyifle izliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder