18 Kasım 2011

İyi Hal İndirimleri Ne Demek ki

Şu iyi hal, hallerini merak ediyorum. Hani duyarız ya filmlerde, ( ben en çok ordan duydum) iyi halden cezan indirime uğradı diye. Ama orda iyi hal alanlar hep iyi olanlardı.

Bugün haberlerde okudum. Sevgilisini tam olarak 5 parçaya bölen mahluk için iyi halden ceza indirimi verilmiş. Müebbet olan cezası 14.5 yıl oluvermiş.

Hep deriz ya, film onlar inanmamak lazım. Hakikaten doğru. Böylesi filmlerde olmaz ki. Orda kazanan, eninde sonunda hep iyilerdir.
Ama gerçek hayat öyle değil.

Bugün Münevver Karabulut davasında da karar günü. Bakalım mahkeme, Cem adlı o mahluğa ne kadar ceza verecek. Hakettiğini verir diye umut etmeli.

Bu cinayetler, kadın cinayeti olmasının yanında, insan cinayeti. Hemde bilerek, isteyerek ve planlayarak.
Kadın cinayetleri, öldürülen eşler. İbretlik bir ceza verilmeli ki, bu cani kılıklılar biraz tereddüt etsin. Ürksün. Düşünsün.

İşte bu yüzden merak ediyorum. İyi hal kime, neye göre ve nasıl veriliyor?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder