27 Aralık 2011

Yakışmadı Sana Rıza Soylu

Bayadır izlemiyordum. Ama netten özetlerini takip ediyordum. Dün akşam izlenecek başka bir şey bulamadım. Bir bakalım dedim.

Geçen bölümlerden bir doktor Tolga olayı var. Ekibin peşindeki organ mafyasının bir üyesi doktorcuk.

Bizim Mesut komserin bir özelliği vardır. Burnu tıpkı Garip gibi iyi koku alır. Kötü adamı tanır hemen. Bu doktor Tolga'ya da gıcık tabi. Nitekim hislerinin peşine gidiyor ve gerçek yüzünü çıkarıyor ortaya.

Ekip tabi birden fazla ceset bulunca bu olayı çözme derdinde. Çalışıyorlar sözüm ona gündüz gece. Hatta başka olaylara bakmıyorlar bile.

Bölümün başında bir cinayet işlendi. Ellerinde görüntü de vardı. Görüntüdeki adamı sorgularlarken Rıza Baba geldi, bırakıp bu işi dedi. Organ mafyasıyla ilgilenilecek.

Ama sözde gece gündüz bu olayı araştıran ekip, gece kızlarla muhabbete daldı. Rıza Baba aldı damadı Ali'yi ava çıktı. Garibim Aylin'de gece demeden, gündüz demeden çalıştı. Hem mafyanın başı kadına ulaştı, hemde ameliyathanenin yerini bin parça olmuş kağıtları birleştirerek buldu.
Ekip de hazıra kondu.

Öldürülen o gencin katili de sokakta dolaşıyor. Bıraktılar öylece onu. Bi daha göstermediler bile.

Rıza Soylu... Rıza Baba... Yakıştı mı sana bu. Bir katil dolaşıyor Arka sokaklarda. Rahat mısın sen? De bana şimdi...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder