30 Ocak 2012

Açılay Seviyorum Seni - Yalan Dünya

Biraz zaman aldı açıkcası. 3. hafta 3.bölümünde sevdiğimi anladım Yalan Dünya dizisini. İlk bölümünden bişey anlamadıydım. Ama cuma günleri bana göre- ve ailecek- bişey olmadığından devamı da geldi.

Lafı uzattım ama özellikle Açılay karakterine ben şahsen bayıldım. İçi dışı bir bi kere. Artı manyak. Artı ağzı iyi laf yapıyor. Ve artı gülerken inletiyor etrafı.
Son çıkan bölümde “benim bedenim değil ruhum oynaş” yahut buna benzer bir laf etti. Haklıydı.
Nihal Yalçın, iyi bir oyunculuk sergiliyor. Bilmem bilir misiniz ya da farkettiniz mi -yoksa benim gibi sonradan farkedenlermisiniz- bir pizza reklamındada oynamıştı. Şarkıcı olarak. Geçenlerde bir köşe yazısında okumuştumda öğrenmiştim onun o olduğunu. Nihal Yalçın için iyi bir oyuncu, kaybedilmemeli, kıymeti bilinmeli diye yazıyordu aynı yazıda. Yalan Dünya dizisinde de görünce, daha bi hak verdim o yazıya.

Artı olarak dizide Olgun Şimşek taktire değer bir oyunculuk içinde. Bir yanda göbeği, bıyığı ve kılığıyla aşırı bir itici karakter Selahattin olurken, diğer yanda Ahmet ile en doğal haliyle nasıl çekici olabiliyor bilemiyorum. Buda onun yeteneği diyorum. Güldürerek hayatımıza girmiş, sonrasında gelincik dizisinde Aziz karakteri ile kendinden nefret ettirmişti Olgun Şimşek. Değeri bilinmesi gereken bir oyuncu.

Kısaca ve özetle Yalan Dünya dizisi Açılay ve Ahmet ile başta olmak üzere izlenecek bir dizi. Ve şunu da söylemeden geçemeyeceğim. Beyaz üzgünüm ama inan rol için çok yaşlı kalmışsın. Ablan bile genç görünüyor senden. Ve ve Gülse Birsel, nedense hep o uzun bacaklarını ön plana çıkartmışsın. Dizden aşağı etek giydiğini görmedim. Diyorum, yazıma noktayı koyuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder