20 Mart 2012

Behzat Ç.'yi Anneler Niye Sevmiyor

Açıyorum izlemek için, annem diyor ki “ bırak izleme şu sakallıyı.” Mecbur değiştiriyorum kanalı.

Acaba dedim sadece benimki mi, yok değilmiş. Bir arkadaşıma bahsetmiştim bunu. Oda aynı şeyi dedi. Annesi sevmiyormuş Behzat'ı. Sorsak çoğalabilir diye düşünüyorum.

Dün Altın Bamya ödülleri dağıtılmış. Malum bu bamya altın ama seveni yok. Çünkü erkek egemen filmleri seçiyor.

Behzat Ç. ve ekibi de bu ödüllerden almış, karakter olarak.

Ama kimse ödülünü almaya gelmemiş. Yani tüm ödül sahipleri. Film olarak de Kaybedenler Kulübü almış bu arada. Dip not olarak düşelim bunuda.

Behzat Ç. küfürleri ile tanındı desem, yalan olmaz. Gerçi şimdilerde Kuzey'in Behzat'ı bu konuda geçtiği söylenmekte. Ama ben anlamıyorum yani. Biliyorsun o küfür “bip”lenecek. Ee niye ağzını yoruyon? Niye günaha giriyon kardeşim boşuna. Haa, belki söylemiyordur da kimisi aleni belli oluyor yahu. Söylüyor yani.

Gerçi şimdi izlesem de kazanmış olmam. En başından izlemem lazımdı Behzat'ı anlamam için. Öyle değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder