13 Mart 2012

Yetenek Köpekte mi Sahibinde mi ?

Bilindiği üzre, şayet bilinmiyorsa da benden duyun. Eksik kalmayın. Kusur kalmayın efenim.

Acun Ilıcalı'nın Yetenek Sizsiniz yarışması dün akşam son buldu. Birinci köpeği ile katılan Ali Yeşilırmak oldu. Bakın köpeği ile katılan dedim. Gerçi köpek demek de olmaz ki. Onun bi adı var. Max. Öyle derler ya, o köpek değil, o kedi değil... onun bi adı var...  Max.

Nette haberle ilgili bakınıyordum. Yorumlara baktım. Geneli köpeğin birinci olması konusuna gocunmuş. Kimi de hayvanlar ve insanları ayrı yarıştırmaları gerektiğini söylemiş.

Şimdi.. Hakketen kazanan bir köpek mi ? Yoksa onu yetiştiren insan mı?

Köpek akıllı olmayaydı adam ne yapsa bişey öğretemezdi herhalde.

Adamda yani çocukta diyelim, öğretme yeteneği olmasaydı köpek ister akıl tüpü olsun bişey öğrenemezdi. Değil mi?

İki unsur var burda. Biri köpek, yetiştirilen. Diğeri insan, yetiştiren.

Yetenekleri buluşmuş diyebiliriz aslında.

Derler ya her cevheri işlemek için sanat lazımdır. O vakit sanat eseri olur. Ya da bunun gibi bir şey. Sonuçta olay özetle; etki, tepki olayı bence.

Artık kazandıkları o 250binle bol bol kemik yer Max. Sahibi ne yapar bilemem. Yeni köpekcikler almasın da.

4 yorum:

  1. Kazanan gene Acun oldu, millet Max kazandı diye seviniyor. "Öyle güzel uyuyordun ki uyandırmaya kıyamadım!" Aziz Nesin
    diyorum başka da bir şey demiyorum. :DD

    YanıtlaSil
  2. Yok ben sevinmiyorum. :D

    Öyle yani. Kazanmaya da devam ediyor. Bizimki de züğürt işi oluyor. (: (:

    YanıtlaSil
  3. Ben de şaşırdım. Acun Bey "Bu sezon bitti. Yeni sezonda Yetenek Sizsinizde görüşmek dileğiyle" dedi. "Devam edecek yine..." dedim de içimden de kaba bir tabir olacak belki ama "Bu kadar keriz olursa tabi devam eder" demeden de edemedim. Bence kazanan köpekti ve 250 bin TL ona verilmeli. Bol bol kemik alsın, sahibini şutlasın. :)

    YanıtlaSil
  4. Ee izleyen var, yetenek bende diyen daha binler var. Devam etmese ayıp ederdi. (: (:

    YanıtlaSil