10 Mayıs 2012

140'lık Darbe. İlk Darbe Girişimimdir. Hayırola..

Tuna Kiremitçi 'nin linkteki yazısını okudum bugün. Dün benim aklımdan geçenleri yazmış dersem, yalan olmaz. Çünkü, dün twitter adresime bakıyordum, içimden o anki halimi paylaşmak geçmişti. Görüldüğü üzre, pek öyle kısa cümlelerle anlatamıyorum kendimi. Detaya girmem lazım. Yanlış anlaşılmamam lazım. Bir lafı on kere anlatmak işime gelmez.

Ki bu sebeple bana dün twitterin o 140'lık kısıtlı alanı yetmedi. Bende gittim, facede döktüm içimi. Hayır duaları aldım. Bugün iyiceyim.

Bir yerde daha okumuştum, nedir niyedir twitterdeki bu 140'lık kısıtlama diye. Sanırım nedeni yoktu. Çünkü aklımda onunla ilgili bir şey gelmiyor. Bilen varsa paylaşsın öğreneyim/öğrenelim.

Sosyal medyada sosyalleşmek, sandığınız gibi fütürsuzca olmaz. Size bir kısıtlama lazımdır. O kısıtlamada 140 harfte gizlidir. Özgürlüğünü, sosyalleşmeni o 140'a bölmen lazımdır. Yoksa, zekan buna yetmiyor mu? Hani birde diyorya 140dan fazla olunca, “ daha zeki olmalısın”

Hakarete bak hele. Sen bana kısıtlama koy, üstüne birde zeka özürlü de. Terbiyesizzz...

Bende Kiremitçi'nin darbesinde yerimi almaya karar verdim. Tivıtırın 140lık duvarına yıkmak için, darbe şarttır. Lazımdır, gereklidir. 140a karşı da anca 140lık darbe olur zaten.

Not: yazıyı dün yazdım, bugün yayına aldım. Kiremitçi'nin yazısı öbür güne ait.

2 yorum:

  1. Twitter'ı yıkmayın siz yeni bir şey icat etseniz daha iyi olmaz mı? :)

    Bu arada blogun yeni halini çok beğendim. Yalnızca Hayalperest'in "t" harfi çıkmamış o kadar. :D

    YanıtlaSil
  2. :D Yok yok twitter kalsın, o 140lık sınırlı duvarı yıkılsın kafi bizim için.
    Teşekkürler. Ablam sağolsun. Benim için yapmış. Evet biraz büyük olmuş normal ekranlar için. Ama LCD ekranlarda sorun yok. :D Şuan o ekrandan baktığım için.
    Evde düzenlerim tekrardan. :)

    YanıtlaSil