23 Temmuz 2012

Seni Görünce ...


Aylar önce, hatta belkide yıl oldu. Evet evet yıl olmuştur. Ama hala hafızamda. Dün gibi, derler ya öyle işte.

Girdiler şimdi içeri. Gelirlerkene eleleydiler mi, bakın onu hatırlamıyorum. Evrakları vardı, sanırım yeni kayıt. Onuda tam hatırlamıyorum. Yalnız şu görüntü var gözümde. Kadın, elini adamın omzuna dolamış, kafayıda ona yaslamış. Böyle bitişik duruyorlar. Ama kadın mırmır bir şeyler diyor, hafif kırıtarak. Adam benle muhatap oluyor. Zira zaten diğeri için mümkün değil, kadın adamdan başkasını görmüyor. Bunlar yeni evli çift.

Adam yine geldi az önce. Aklıma direk o günkü manzara geliyor, adamı görünce. Hoş, adamda dediğim benden küçük. Evlenmiş barklanmış işte.

Aklıma geldi, insanın üzerine yapışan bazı hareketleri, sözleri oluyor ya. Tıpkı sinema yahut dizilerdeki ünlücüklerin başına gelen durum gibi. Yapışıyor bazı şeyler. O an nasıl, hangi düşünce akımı ile bakıyorsak yahut da nasıl etkilenmişsek artık, beynimize kazınıyorlar o şekilde.

Şimdi sorarsanız benim o anki ruh halimi de, nasıl hala aklımda diye. Gıcık olmuştum bir kere. Kadına. Sanki kocasını kapacakmışımda, tutuyor sıkısıkı. Aman kaçmasın. Ya da gövde gösterisi gibi de algılamış olabilirim. Ama o hallerine gıcık + sinir olmuştum. Hatta bazen adamı yolda falanda görmüştüm de, niyeyse gülmüştüm. Ablama anlatacaktım, lafa nerden başlasam, nasıl anlatsam bilememiştim.

Var mı sizinde, birini görünce hatırladığınız tuhaf bir anı ?

2 yorum:

  1. bilemedim var mı.
    :)
    ama kadın mutluymuş işte gösteriş için yapmamıştır ama bazen öle oluruz evet ama onlar için hep sevinmek lazım bee.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Hımm.. öyle düşünmemiştim. Olabilir.
      Ama yinede benim aklımda o halleri ile kaldılar napıyım. :D

      Sil