1 Ekim 2012

Seni Ana Avrat ...


Sonrasında dümdüz sövdü deriz. Ama bu başka. Sövme falan yok. Düpedüz ana avlat seviyoruz. Öyle böyle değil. Nasıl bir şey çözemedim. Anladığım kadarıyla yorumlarsam şayet, baya bir seviyor.
Nerden çıktı şimdi bu küfür gibi laf; aranan kelimelerden. Gördüm, takıldım. Hoşuma bile gitti. Girişi onunla yapayım dedim. Maksat birazda dikkat çekmek tabi.

Ayaklarım ağrıyor. Resmen sızlıyorlar. Niye? Haftasonu oda taşıdık. Evet, oda taşıdık. Ev değil. Ama ben ev taşımış kadar yoruldum. Sabah nasıl kalkacağım diye düşündüm. Ama tabikide kalktım. Hatta 45 dakika erken bile kalktım. Zira ev yani oda biraz karışık olduğundan, kendime giyecek bir şeyler ayarlamam lazımdı. Bunu normalde akşamdan düşünürdüm ama dediğim gibi yorgundum.
Şimdi oda taşımak nasıl oluyor ki diye sorarsanız şayet, aynen şöyle oluyor. Evde doğalgazlı sisteme geçiş yapıldı. Ki biz geçiş yaptık, zam yapıldı. Bu kadar olur yani. Babamda isyanlarda zaten bu yüzden. Faturayı nasıl ödeyeceğiz diyor, odayı taşırken, birfiil içinden bize düşman bile oldu adam. Soba yaksak diyoruz geçen seneki gibi ama bu sene o biraz zor görünüyor. Sobanın olduğu yerin hemen arkasında doğalgazlı sobanın girişi var. Ee şimdi gaz açıkken sobayı orda yine yakmak, bize tehlikeli geliyor. Mecburiyette az biraz ondan kaynaklı.

Büyük geniş odamızdan feragat edip küçük odaya geçtik. Ev sahipleri sağolsun, büyük odaya kondurmuşlar sadece sobayı. Neyse canım, küçük odanın eşyasıda az olur. Büyük odadan amma ıvırzıvır çıktı. Onları toparlamak yordu en çok bizi. Yoksa çekyatları ve ranzayı taşımak en basit iş oldu desek, eh biraz abartı olabilir.
Çamaşır dolabımız ise durduğu emaneten yerinden ayrılınca, resmen meloküllerine ayrıldı.Garibim zaten, her taşınmamızdan sonra biraz daha zor kendine geliyordu. Nihayetinde  elimizde patladı. Aynalı kısmını tam odaya getirdik, dizalıyacağız, pat dedi parçalara ayrıldı. Allahtan bize bir şey olmadı. Dolaba küfürler edildi. Bu nasıl yapılır bize denildi. Bari yolun başında parçalanaydı denildi ama odun işte, laf anlar mı? Anlamaz. Sinir olduğumuzla kaldık artı yorulduğumuzla tabi. Zira iki oda arası baya var yani, yanodaya taşınmıyoruz. Parçaları bir sinirle attım dışarı. Ablam onlardan bir şeyler yaptırma niyetinde. Ben görmek istemiyorum. Halbuki çalışmaya başladığımda aldığım ilk şeydi, o dolap. Ve tabiki bilgisayar. Yani odamı düzmüştüm desem yeri idi. Dolap gitti, pc kaldı. Oda yaşlandı, yavaş ki ne yavaş. Haftasonu nete pek girmememin nedeni aslında o. Yoksa her ay 50 lira yatırdığım neti niye kullanmıyayım ki.

Ekim ayı ile yeni değişikliğe ilk adımımızı böylelikle attık. Haydin hayırlı olsun.

10 yorum:

  1. değişiklik güzeldir, doğalgaz zamsız güzeldir.

    ana avrat sevmek nasıl bir şey onu bilemedim bak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, değişik ve güzel günler gelsin İnşaallah. :)
      Ve zamsız günler. Ekmeğe de zam geliyormuş yaa..
      Bende bilemedim. başlığın adı kopyada kalmış, birşey aratırken karşıma çıktı, varmış böyle birşey, şiir mi ne.
      Bende ne cahilim. Biri uydurmuş sanıyorum. :D
      Ama küfürden ziyade bana güzel şeyler çağrıştırıyor.

      Sil
  2. E hayırlı ola:)
    Sobaya bayılırımmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. :)
      Bende ısınmasını severimde uğraşmasını sevmem. :D

      Sil
  3. Ana Avrat sevmek bana ilham verdi resmen. :)

    YanıtlaSil
  4. eh yine de iyidir değişiklik.
    :)

    YanıtlaSil
  5. yeni odan hayırlı uğrlu olsun :))
    yan odaya taşınmıyoz ki ye bittim yeaa :))
    dolap işi kötü olmuş neyseki size bi şey olmamış bu sevindirici.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. :)
      :D Öyle ama, insanı ordan taşımak ve sonrasında boşuna olduğunu görmek baya sinir ediyor. Evet, neyseki altında kalmadık. Ve aynası sağlam kaldı.
      Tekrar teşekkürler.

      Sil