5 Aralık 2012

U.H. Çekiliş.


Efenim..
Çok düşündüm. Tahmin edemezsiniz hemde baya düşündüm. Öte düşündüm, beri düşündüm..
Sonra dedim ki, sonunu düşünen, sonunda düşünmediği bir yola giriyor. Yani hiçbirşey değişmiyor. Bende düşünmekten vazgeçtim.
Nihayetinde de sizlere bunları yazıyorum.
Evet... Başlıktan da anlaşıldığı üzere, bu uyuşuk kişilik bir çekiliş yapacak. Bir ben kusur idim. Ki kusur olmayı pek sevmem. Çekilişimi bu postla birlikte başlatıyorum.
Şimdi...
Efenim, ben şimdi hem benzer ama bir o kadarda farklı olmayı istediğim için, çekilişimin bazı detayları farklı olacak.
Neymiş o detaylar.. ?
Tek bir detay var tabi. O da çekilişe nasıl katılacaksınız detayı.
Şöyle ki, sizden, çekilişime katılacaklardan tek istediğim, bu konunun altına, benimle ilgili bir detayı yazmanız. O kadar.
Nasıl bir detay mesela?  diye soranlara şöyle örnek vereyim.
Saçın kısa.. uzun.. boyum postum.. kiracıyım.. evlerim var bissürü.. ölmeden yapmak istediğim şey şudur mesela.. sevdiklerim, sevmediklerim.. izlediklerim.. (ipucu olarak mimleri tavsiye edebilirim. Ayrıca blogun en altında arama motoru mevcuttur.)
Özetle blogumu okuyan biri, zaten benle ilgili birşeyi anında yazabilir. Tabi uyuşuk olduğumu yazmayın. Onu kabul edemem. :D
Onun haricinde başka birşeye gerek yok.
Cevaplarınızı kimse görmeyecek. Soru sorarsanız cevabını yazarım. Onun haricinde konunun altında herhangi birşey yayınlanmayacak.
Vee... Ve.. Son olarak, ne vereceğim ben size. Bakın onu unutacaktım.
Kitap veriyorum. Resimde görmüş olduğunuz kitabı, eski usul olarak çekeceğim çekilişle biriniz kazanacaksınız. Hediyeyi hediye etmek sünnettir.
 Ayrıca içinde (resimde de görünüyor) yüzde yüz el yapımı, orjinal kitap ayracı da olacak.
Şimdiden katılacak olan herkese bol şans dilerim.
Çekilişin bitiş tarihi olarak 14 Aralık Cumayı seçtim..

16 yorum:

  1. işteyken bir şey yemeden elini yıkarsın, çünkü milyonlarca mikrop olduğunu düşündüğün klavye sinirlerini bozuyor :)

    YanıtlaSil
  2. Mrb:)
    Yeni fark ettim blogunuzu.Sizin hakkınızda bir şey bilmiyorum ama mimlerden faydalanıp bitter çikolata sevdiğinizi öğrendim:)
    Polisiye dizileri de unutmayalım.

    Şanslı olmak dileğiyle..

    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. Uyuşuk Hayalperest, Sadık bir okuyucu ve blog dostudur. Hiçbir zaman yorumunu eksik etmez, hal hatır sorar.. :)) çekiliş hayırlı olsun tekrar. ;))

    YanıtlaSil
  4. o kitap yalan olur ki öyle bi kitaba sahip olduğunu bile sanmıyorum, 21 aralığa güvenerek kurdun bu tezgahıııı, seni seniiiii.. yorumum yayınlansın lütfen, hem ben çekilişe dahil olmak istemiyorum. ben banko adamımdır, çekilişler beni bozar :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırf yayınlansın dediğiniz için yayınladım. :) :)

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. heeeey çekilişlere katılmam ama bunu haftasonu yazımda duyurayım. kitap da ayraç da iyiymiş.
    :)
    seninle ilgili ayrıntı, saçların ya, çok değişik, böle dökülüyo filan di mi, annatmıştın.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki madem katılmıyorsunuz. :)
      Duyuru içinde şimdiden teşekkürlerimi sunayım.

      Sil
  7. Kitap seviyorsun diye tahmin ediyorum ben de çok severim,şansımı da denerim

    YanıtlaSil
  8. Doğduğunuz yer. Büyüdüğünüz ve hala yaşadığınız yer Derince/Kocaeli.
    Eski şarkıları seviyorsunuz, sinemaya çok ilgilisiniz
    Otuza yakın veya otuz otuzbeş yaş arası tahmin edemediyorum daha küçükseniz bilemedim :)
    çekilişinize katılıyorum mu acaba?

    YanıtlaSil
  9. Sema tabiki kabuldur. Ve diğer katılan arkadaşlar, sizlerinki de kabul. :) Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. Ben de katılmak istiyorum. trivial3222@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. Kleinn Klein şartı yerine getirmemişsiniz. Lütfen, bir daha başvuru yapın, yoksa kabul edemem.

    YanıtlaSil
  12. Hmm
    Uyuşuk Hayalperest Jackie Chan'i seviyor :D

    Çıkmaz demedim şansımı denedim
    U.H. çekiliş oo ooo!
    bak sana söz ve beste ohh ne güzel :D

    YanıtlaSil
  13. Detay: Evli değilsin, bekarsın
    çekilişe katılmak istiyorum
    izleyicinim gfc: ozlem_el
    ozlemelmacigil@hotmail.com

    YanıtlaSil