19 Kasım 2013

Sevdiğim Adamlar – Nejat Uygur.


Televizyonda diziler bu kadar çok yokken, O'nu izlerdik. O'nun sahnesini. Nejat Uygur'u izlerdik. O zamanların Star kanalında çıkardı.
Sonra, geçenlerde denk geldim de öğrendim. Kemal Sunal'ın En Büyük Şaban filminin siyah beyaz hali de varmış da, Nejat Uygur, Kemal Sunal'la aynı rolü oynamış vakti zamanında. Ama tam izleyemedim. Yine denk gelsem keşke.
Uzun süredir bu serimi yapmıyordum. Nejat Uygur ile yeniden başlatmak istedim.
Ve bu resme bayılıyorum. 
Hepsine Allah'tan rahmet diliyorum. Her biri sanatının ustası idi. 


 

10 yorum:

  1. Nur içinde yatsın hepsi de ben çok az tanıyorum ama sevimli göründüler hep bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevimliler, yakışıklılar ve gerçek sanatçılar.
      Amin..

      Sil
  2. Televizyonun tek kanallı olduğu dönemleri de hatırlarım. Bu isimlerin hepsi o kadar önemli ki, bir "Kuruntu Ailesi" vardı, bayılırdık, iple çekerdik. Daha pek çokları...Geldik gidiyoruz, yeter ki herkes onlar kadar şu dünyada iz bıraksa keşke...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke.. keşke Onlar kadar bir iz bırakabilsek bizde..

      Sil
  3. Her birine Allah rahmet diliyorum...

    YanıtlaSil
  4. yaaa nejat uygurun televizyonda tiyatroları oluyodu di mi.
    çok komik adam ya. lafları çok komik.
    onu daha çok tanıoz sanki.
    fotodaki diğerlerini çok bilmiyoz sanki di mi.
    nerde izlemiştik ki sölesene.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onların eski hallerini pek bilmiyoruz ama Onlarda yeni dönem dizilerde yer almışlardı.
      Avrupa Yakası, Çiçek Taksi, Akasya Durağı gibi dizilerde. :)

      Sil
  5. Bir sanatçıyı daha yitirdik. Huzur içinde yatsın.

    YanıtlaSil