22 Ağustos 2014

Islak Islak ...

Islaklığı kim sever?

Bebekler bile altları ıslak olunca huysuzlaşırlar. Konuya da giriş muhteşem. Esasında pek de ilgisi yok da bağlanabilir tabi. :D

Ben ıslak kalmayı sevmem. Ayaklarım ıslak kalmasın. Yüzüm ıslak kalmasın. Giysilerim ıslak olmasın.
Bu konuda takıntılı denecek derecede hassaslaşabilirim.

Ayaklarımın ıslak kalmasını sağlık açısından istemem. Islak kalan ayak en başta kokuyor zaten. Mantar oluşmasına neden oluyor. Daha ne olsun. Dahası rahatsız edici. Beni dürtüyor o ıslak kalan yer. Ne diye ıslak bırakıyorsun? Bu sebeple dışarıda abdest almam. İnsanın evi gibisi yok. Bunu da araya sıkıştırayım. :D

Yüzüm için de aynı hissiyatlara sahibim. Tabi yazın sıcaklarında arada onu ıslak bıraktığım oluyor. Onun istisnaları var. Ama genelde ıslak bırakmam. Kalan o su rahatsız eder. Yüzümde bir şey varmış gibi hissederim.

Giysilerim.
Ortaokulda, arkadaşlar aralarında su ile oyun oynuyorlardı. Birbirlerini ıslatıyorlardı. Bende kenarda idim. Nasıl olduysa kazara su üstüme döküldü. Ben deli gibi sudan kurtulmaya çalışıyorum. Arkadaşın biri de, sanki üstüne fasulye suyu döküldü, amma uğraştın, demişti. Varın halimi siz düşünün. :D

Sevmiyorum ıslak ıslak dolaşmayı... suç mu?

Yalnız, saçım ıslak dolaşabilirim bak. Onu yaz kış hiç kurulamam. Kendi kendine kurur. Hiç de rahatsız olmam. :D

Son olarak Cem Karaca'dan ıslak ıslak şarkısını dinleyelim de tam olsun. 

19 yorum:

  1. Bende nefret ederim :D
    Sadece kendimde değil hani mutfak tezgahını silersin orası hafif ıslak kalır ya onu da sevmem yada balkon öyle işte :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D
      Hele o tezgahı ben temizleyip kurulamışsam.. daha bir farklı deli eder beni. :) :)

      Sil
  2. Bu yazıyı yazmak 'Ice Bucket Challenge' akımından mı geldi aklına? ;)

    YanıtlaSil
  3. ay yapış yapış sıcaktan ter ıslağı var ki hep ama yaaa :)

    YanıtlaSil
  4. Başlığı görünce şarkıyı söyleyip Barış Akarsu'yu düşünmüştüm:-)

    Ben de sırtıma değen ıslak saçlardan hiç hoşlanmam, genelde yüzerken bone kullanırım ya da saçlarım topludur. Sırf o yüzden yazın saçım ya kısacık ya da toplanacak kadar uzundur:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ondan ekleyecektim şarkıyı ama ilk söyleyene yer vereyim dedim. :)
      Su damlamasını bende sevmem ama ıslaklığı da diğerleri gibi önemli değildir.
      :)

      Sil
  5. çok pasif bir blog olmuş.tasarım kötü,yerleşim kötü.www.farklihayatlar.blogspot.com.tr tasarım ve kalite açısından güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleyse biraz orayı hareketlendir bebeem,
      buralarda ıslanırsın...

      Sil
    2. Ne kötüymüşüm ben öyle.. bunca kötülüğün içinde sizde kötü olmayın sayın Ali Kot..
      Bir daha beklemeyiz İnşaallah...
      Fuzuli.. kuzum.. :D

      Sil
  6. Uzağa gittiğim için bütün bir haftasonunu ıslak ayakkabılarla geçirdim, artık ben de nefret ediyorum ıslaklıktan:)

    YanıtlaSil
  7. Fasulye suyu... :D Çok güldüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O an ben sinir olmuştum. :D Ama şimdi komik geliyor.

      Sil
  8. hiç sevmiyorum ıslaklığı beeenn :)

    YanıtlaSil