19 Eylül 2014

İçSes.

Neden bilmiyorum. Bu aralar ne yapsam birileri fena inciniyor. Sanırsın kötülük peşinde koşan, her fırsatı değerlendiren, o dizilerdeki kötü kadınım. Ama arada çok büyük farklar var. Ben bunları bilinçli yapmıyorum. Üzüleni görünce bende üzülüyorum. Ama benim üzüldüğüme onlar inanıyor mu, işte ondan emin değilim. Ve bu daha çok canımı yakıyor.
Aldığın kararlarla birilerini üzmek çok acı.
Her an, herkesi memnun etmek ise çok çok zor.
Ben böyle düşünürken, bir yanı üzmemeye çalışırken, diğer yanı üzüyorum.
Ben bu kadar kötü biri miyim... bu ara öyle çok insanı üzdüm ki..
Dahası anlatamıyorum kendimi onlara. Konuşamıyorum. Susuyorum. Aklımdan binlerce söz geçiyor. İstemedim böyle olsun, demek istiyorum en çok. Ama diyemiyorum. Susuyorum. Sanki sessizce yarattığım eseri izliyor gibiyim. Ama konuşamıyorum. Anlatamıyorum kendimi. Neden bilmiyorum. Belki de kendimi suçlu hissettiğim için. İyi de suçlu olmam için suç işlemem lazım. İyi de yaptığım bana göre suç değil ki.. Ama işte yanlış oluyor. Birileri üzülüyorsa o işte bir yanlışlık vardır değil mi.. vardır. İyi de ben nerede yanlış yapıyorum. Bilmiyorum.
Bilmiyorum.
Konuşamıyorum.
Anlatamıyorum...
Bilseler, sizi üzdüğüm kadar kendim üzülüyorum... Ama diyemiyorum.
Susuyorum.
Bir suçlu gibi.
Kimbilir, belki de cidden suçluyum. Kendimi aklamak için kendimce bahaneler arıyorumdur. Bulamayınca susuyorumdur.
Öyle mi cidden.. ben bu kadar kötü birimiyim yani..
Neden anlatamıyorum kendimi..
...


 Bu konudaki yorumlara izninizle cevapsız kalmak istiyorum. Kimse darılmasın olur mu...





6 yorum:

  1. bu işte bir yalnızlık var..
    cevap verme hiç alınmam..
    yolunda gitmeyen birşeyler olduğunda hassas insanlar suçu kendinde arar acaba ben birşeymi yaptım diye ve huzursuz olurlar..işte bu nedenle bu dünya senin gibi narin ve hassas düşünen insanlar için değil..katı olmakta fayda var bazen daha az canın yanar..

    YanıtlaSil
  2. Hiç kimseyi kırmamak o kadar zor ki... Bu konuda çok hassas biri olarak bazen kendime haksızlık yaptığımı düşünmüyor değilim. Elinden geleni yaptığına göre için rahat olsun bence. Bunun daha ötesi kendini düşünmemeye giriyor ki sen düşünmezsen kimse de düşünmez seni...

    Günaydın:-)

    YanıtlaSil
  3. Cok klasik bir soz vardir ya "her zaman herkesi mutlu edemezsin" gibi bir sey... Bu bir kismini gozden cikarip digerleri icin cabalamak degil de elinden gelenin en iyisini yaptiktan sonra soyle bir durup bakmak bence. Elbette bencil olmamak gerek ama baskalarini mutlu etmeye calisirken bir de bakiyirsun ki kendini yok etmissin. Burda yorumlarla akil vermek kolay tabii keske dengeyi saglamayi basarabilsek. Kendini suclama hayalperestim. Soylemediklerini soyleyebilseydin yine insanlar memnun olmayabilirdi...

    YanıtlaSil
  4. Dağlardan inen bir akarsu düşün bunun nehire kavuşması için önündeki bir çok şeyi yıkıp geçmesi gerekmekte ama bunu isteyerek değil böyle olması için yapmakta yani demem o ki bazen bazı şeyler kendiliğinden gelişir. Mükemmellik diye de bir şey yok yeri gelecek kıracak yeri gelecek kırılacaksın çünkü bunun adı hayat.

    YanıtlaSil
  5. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. İyiki varsınız. Böyle güzel sözler duymak insanı öyle mutlu ediyor ki..
    Tekrardan kocaman teşekkürler hepinize..

    YanıtlaSil