17 Aralık 2014

Uyusuk teyze...


Ben, evrenin mesajlarına inanan biriyim. O küçük saniyeler içinde olanların veya olmayanların insanın hayatını nasıl etkilediği görmek, bilmek, beni acayip bir şekilde etkiler.
Her gün istatistiklerime bakarım. Kimler ne aramış, nereden gelmiş, kaç kişi gelmişler...
Amma bu zamana kadar hiçbirinin linkine tıklayıp bakmadım.
Taki bu güne kadar.
İşte baktığım o link.


Başta da dediğim gibi, evrenin mesajı işte.
Ne zamandır aklımda olanı, benim için kolaylaştırdı. Blog alemindeki serüvenim de bu kadarmış. Bu kararı vermeyi uzun süredir düşünüyordum ama yine de işte bir şeyler yazmaya çalışıyordum. Ama işte miladımız dolmuş.
Bir yerden sonra zorlamamak lazım.
Bu bir veda yazısı değil. Yanlış anlamayın. Saçma gelir zaten bana bu tarz yazılar. Gidiyorsan git yani, sömürmenin manası ne..
Benimki, bu arkadaşlara gitmeden bir lütüfta bulunmak. Onları tanıtmak. Beni seçtikleri için pişman olmasınlar.
Ben onları ciddiye aldım, onlarda beni ciddiye alırlar İnşaallah.



..........



Tüm bunları silip, bu arkadaşlara yahut arkadaşa, bilmiyorum kaç kişiler, teşekkür ederim.
Reklamın iyisi kötüsü olmaz demişler.
Siz beni koca blog aleminde bulup ti'ye alırsanız, bende sizi alırım. :D
Yazdıklarınızı ciddiye almadım. Alsaydım kesin giderdim zaten.
Blogunuz sanırım espri amaçlı kurulmuş. Diğer konuları da okuyunca böyle bir anlam çıkardım.
Ah bu yazdığım öyküler. Çok kafa karıştırıyor galiba.
Son olarak, yazdıklarınızda ciddiyseniz de, teşekkürler. Eleştiriye her daim açık olmaya çalıştım. Şu an olduğu gibi.
Sevgiler.. 
Teyze demişken, şu an kendimi yeni emeklilik reklamındaki o kadın gibi hissediyorum... bana teyze dediler.. daha dün ben teyze diyordum... yapraklar havada uçuşuyor... ooo laaa laaa... 
:D





15 yorum:

  1. Gerçekten gidiyosun sandım ben de gördüm o linki benimde adım var çok komik yaaa :))

    YanıtlaSil
  2. Ay gittin sandim :'l

    Yalniz reklam karsilikli olmus baksana ben de merak edip baktim o bloga uyusuk teyzeee :D

    Aman gitme bir yere:)

    YanıtlaSil
  3. Merhabaaa cnm =)
    Merhaba,
    Blogumda Kitap Çekilişim var katılımını beklerim,
    http://ilknur--akpinar.blogspot.com.tr/2014/12/dolu-dolu-cekilis.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      çekilişlere pek katılmıyorum. Belki sadece yorumla katılım şartı olsaydı katılırdım :D
      Sizi listeme eklememişim ben.. hemen alıyorum izlemeye. :)

      Sil
    2. :)) Sağlık olsun teşekkür ederimm =)

      Sil
  4. Dur teyzem, nereye gidiyosun yahu:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın.. :) :)
      Az bir hava alıp gelecektim..

      Sil
  5. Püfüüürt onalr sıkıcı bikere benim uyuşuğuma laf atanın ağzını caaart diye öhhööm :D
    Severiiim ki senii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni severim bir garip Şeymacığım. :)
      Eksik olma İnşaallah..

      Sil
  6. ay onu biliyom benim bloga geldi söledi beni de yazmış. eğleniyo herhaldee :) ama bak şaka yollu sana söledikleri. hani dedikodu programı gibi yazmış bilerek. yazdı, eskiden beri blog okurmuş, bizleri, sona açmış işte. ama kimse gitmiyo onaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladım :)
      Gerçek sanıyorlardır ondan olabilir.

      Sil